05 december, 2015

89

Hej där. Här kommer gårdagens makeup, en sotning i brunt och favoritkombinationen på läpparna. I den här sminkningen testade jag för första gången IsaDoras "Cushion Foundation", tänkte testa den ännu några gånger innan jag skriver ihop en liten produktrecension om den.

För övrigt har jag använt rätt många av IsaDoras produkter i den här sminkningen, det är verkligen ett av mina favoritmärken då det kommer till budgetprodukter.

Bas / Face & Cheeks: IsaDora - Under Cover (face primer)
                                     IsaDora - Cushion Foundation (12 Nude Sand)
                                     IsaDora - Light Touch Concealer (80 Blonde Beige)
                                    Natural Code by Lumene - Shine & Redness Eliminator 
                                    MUS - Cover All Mix
                                    .färg - Nougat, Kola

Bryn / Brows: Anastasia Beverly Hills - Dipbrow Pomade (Auburn)
                        Lumene - Eyebrow Shaping Wax (Soft Brown)


Ögon / Eyes: .färg - Valnöt, Kaffe
                       IsaDora -  Inliner Kajal (56 blonde) 
                       IsaDora - All Day Long Lash
                      Fransar / Lashes:  Haute Couture (Jazzy Kiss)

Läppar / Lips: We Care Icon - 1, Natural Nude 
                         NYX - Tea Rose (Matte Lipstick) 





 (Japp, jag har några gula concealerfläckar i pannan som jag glömde att blenda innan bilderna, hehe)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar