02 december, 2015

88

Idag har jag varit ledig så jag slängde på smink innan jag sprang lite ärenden på stan (kilar ju oftast runt osminkad då jag jobbar). Nu på kvällen sprang jag även in till Emotion ett varv, passade på att köpa bland annat Black Opium parfymen av YSL, har varit sugen på den sen jag fick hem ett parfymprov och kunde inte motstå nu då den var på -20%. Den doftar sååå ljuvligt.

Här kommer iallafall dagens makeup, till ögonen använde jag endast paletten "Sef-Made Palette" från Anastasia Beverly Hills.

Bas / Face & Cheeks: Lumene - Matifying Primer
                                     Lumene - Longwear Blur Foundation (Light Ivory, Warm Beige)
                                    IsaDora - Light Touch Concealer (80 Blonde Beige)
                                    .färg - Nougat, Kola, Aprikos
                                    MNY - 309
                                    MUS - Cover All Mix 

Bryn / Brows: Anastasia Beverly Hills - Dipbrow Pomade (Auburn)
                        Lumene - Eyebrow Shaping Wax (Soft Brown)


Ögon / Eyes: Anastasia Beverly Hills - Sherbert, Hot Chocolate, Treasure, Pink Champagne
                       Lumene - Arctic Definition Mineral Eyeliner (7 Arctic White)
                        L'oréal Paris - False Lash Wings Intenza (intense black)

Läppar / Lips: Gosh - Velvet Touch Lipstick (001 Matt)
                         NYX - Matte Lipstick (Euro Trash)






 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar