09 februari, 2015

Lördagens Makeup

Idag har vi firat en nybliven 4 åring, sen blev vuxenunderhållning i form av ett varv till en sjö för att köra isbil (premiär för mig, helt klart något av det roligaste jag gjort hittills i år, även om jag höll mig i baksätet), innan vi avrundade kvällen med bastu. Så som ni kanske förstår har jag varit så gott som osminkad, av någon anledning känner jag mig mest konstig om jag kör liksom en full face makeup vid sånahär dagar.

Anyways, här kommer gårkvällens makeup.

Ögon / Eyes: NYX - Jumbo Eye Pencil (Milk)
                      .färg - Mandarin, Glögg, Lindblomma, Choklad
                      Grimas - Water Make-Up Pure (101)
                      Lumene - Arctic Definition Mineral Eyeliner (1, Arctic Black) 
                      L'oréal Paris - False Lash Wings Intenza (intense black)
                     Ardell False Lashes - 315

Bryn / Brows: Anastasia Beverly Hills - Brow Wiz (medium brown)
                       Anastasia Beverly Hills - Dipbrow (dark brown)
                       Lumene - Eyebrow Shaping Wax (soft brown)




  (Dom två sista bilderna demonsterar rätt bra hur 60% av innehållet på mitt minneskort ser ut.....)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar