09 februari, 2015

63

Idag vaknade jag upp med riktigt irriterad och kliande hud, det sticks i hela ansiktet och huden känns läderartad. Samma sak hände för någon månad sedan, har ingen aning om vad det beror på eftersom jag inte har använt några nya produkter.

Men som vanligt kliade det endå i fingrarna så jag slängde på en snabb makeup, som jag fick lov att tvätta bort nästan genast jag var klar. Haha. Suck.

Bas / Face & Cheeks:  färg - Mineral Powder Foundation (Nordic Winter Fair)
                                     Lumene Natural Code - Shine & Redness Eliminator
                                     .färg - Nougat, Kola

Bryn / Brows: Anastasia Beverly Hills - Dipbrow (Auburn, Dark Brown)
                        Lumene - Eyebrow Fixing Gel 


Ögon / Eyes:  NYX - Jumbo Eye Pencil (Milk)
                       Make Up Store - Varieté, Tuch
                       Maybelline New York - 08 Violet Vice
                       Lumene - Arctic Definition Mineral Eyeliner (1, Arctic Black) 
                       L'oréal Paris - Miss Manga

Läppar / Lips: Lumene Natural Code - Candy Smile (2 Cinnamon Twist)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar