11 december, 2015

93

I dagens makeup använder jag en ny "lip twister", eller ny och ny, har haft den ett tag men inte kommit mig för att testa den. Märket heter W7 och jag har den i "nude". Konsistensen är riktigt krämig och man behöver absolut inte använda läppstift över, även om jag valde att göra det. Hållbarheten är helt okej med tanke på priset, som ligger på 2,99€. Fatta vad billigt! Har hittat en massa fina budgetprodukter på senaste tiden, och hur roligt (läs: farligt) är det inte att nätshoppa då det knappt märks på kontot *emoji med hjärtögon*. Här kan ni klicka hem den om ni blev sugna, själv kommer jag definitivt att beställa hem flera nyanser.

För övrigt kommer jag att jobba i Terjärv hela helgen, så det blir rätt långa dagar, men ska försöka hinna uppdatera ett inlägg om dagen ändå. Ha en fin fredag!

Ögon / Eyes: .färg - Gräddkola, Kola, Kakao, Choklad
                       L'oréal Paris - False Lash Wings Intenza (intense black)
                       IsaDora - Inliner Kajal (56 blonde) 

Läppar /Lips: W7 - Lip Twister (Nude)
                       beauty uk - Gloss Lipstick (Chelsea)





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar