09 november, 2014

Lördagens Makeup

Idag har jag valt att låta huden vila, så istället slänger jag upp gårdagens makeup. Mörkt sotade ögon och neutrala läppar.

Som ni kanske märkt skriver jag inte alltid vad jag använt till basen, det beror helt enkelt på att jag oftast använder samma produkter. Basen tycker jag är rätt tråkig att göra, så där blir det inte särskilt mycket experimenterande.

Ögon: MUS - Stardust (high tech lighter), Endless (en mörk lila skugga)
           .färg - Grädde, Vanilj
           L'oréal Paris - Telescopic mascara
           Lumene - Arctic Definition Mineral Eyeliner (7 Arctic White)
           Trebensfransar från Seppälä

Bryn: .färg - Peppar
          Lumene - Eyebrow Fixing Gel (Transparent)

Läppar: We Care - 1 Natural Nude (läppenna)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar