12 november, 2014

Dagens Makeup - 34

Idag valde jag att köra på en av mina gamla favoriter, Cranberry från MAC. För att skapa lite mera djup i blicken och en intressantare makeup blandade jag in lite brun skugga i globlinjen. För att ytterligare framhäva den vinröda skuggan valde jag ljust rosa läppar.

Bas: L'oréal Paris - CC Cream (Anti-Redness)
        Maybelline - Fit Me foundation (110), anti-shine stick (120)
        Lumene Natural Code - Shine & Redness Eliminator
        .färg - Nougat
        IsaDora - Bronzing Powder (90 Bronze Tan)
        MUS - Cover all Mix
       .färg - Ros, Grädde

Bryn: .färg - Kakao & Peppar
           Lumene - Eyebrow Fixing Gel

Ögon: MUS - High Tech Lighter (Stardust)
           .färg - Valnöt
           MAC - Cranberry
           Grimas - Water Make-Up Pure (101)
           L'oréal Paris - Telescopic mascara

Läppar: .färg - Lip Pencil 11 och Lip Gloss (Anné)





 

4 kommentarer:

  1. Hej! Jag hittade dig via insta å blev sååå glad att hitta en makeup artist !! Jag undrar om du sminkar andra också?

    H. Nina

    SvaraRadera
    Svar
    1. Halloj. Ifall man vill boka in en tid går det att ta kontakt via mejlen :)

      Radera
  2. Jo jag försökte men det kom hela tiden att din mailadress är felaktig

    SvaraRadera
    Svar
    1. Oj, ursäkta, mejladressen i headern är felaktig. Shit va klantigt. Min mejladress är alltså jenni_fredriksson@hotmail.com :)

      Radera