24 januari, 2014

Tiden I Stockholm

Sitter som bäst hos mina föräldrars och kollar igenom gamla minnesstickor. Herregud vilka minnen som väller upp.. Hittade en sticka som innehåller bilder från mina månader i Stockholm (tiden då jag gick min utbildning på Makeupstudion Education). Så jag tänkte slänga upp en del av bilderna, i och med att jag hade en annan blogg på den tiden. Här kommer bl.a bilder på då vi lärde oss att göra en perfekt mun, manlig catwalk, 60-tals makeup, makeup på en äldre person, sår, fantasy, trend, de flesta av mina klasskompisar osv. Jisses va jag börjar sakna utbildningen, skulle gärna göra om allt en gång till och verkligen njuta av varje minut.

Nu då jag tittar tillbaka inser jag hur mycket jag har utvecklas under dessa två år som gått sen utbildningen, trots att jag inte alls sminkat aktivt. Och blir såklart jävligt taggad på att utvecklas mer. Nu kör vi.




















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar